معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

مسئولیت امروز ما امیدبخشی و تمدن سازی است

«ستاری فرد» گفت: مسئولیت امروز ما در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم بیدفاع غزه، امیدآفرینی و تلاش برای تمدن سازی است.
کد خبر: ۶۲۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ - 03November 2023

مسئولیت امروز ما امیدبخشی و تمدن سازی است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «صادق ستاری فرد» معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونان آموزش ابتدایی و سواد آموزی و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز و شهدای غزه اظهار داشت: سنت الهی بر این قرار گرفته که هیچگاه ظلم و ستم پایدار نباشد.

وی افزود: نهضت اسلامی از برهه‌های مختلفی عبور کرد که در همه آن‌ها شاهد نابودی ظلم و استکبار و چیره شدن مظلومان و مستضعفان بودیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بیش از نیم قرن دشمنی نظام استکبار و پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همواره شاهد تحقق وعده قرآن مبنی بر استقرار اهل ایمان بودیم.

ستاری فرد با بیان ظلم و تجاوز بیرحمانه رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد: مسئولیت امروز ما ایجاد دلگرمی، تمدن سازی و امیدبخشی است تا شاهد روزی باشیم که پرچم مقاومت در همه جا به اهتزاز در آید و انقلاب به دست صاحب اصلی اش برسد.

در ادامه، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: امروز به برکت نهضت امام خمینی (ره) و رهنمود‌های امامین انقلاب اسلامی شاهد رشد فضیلت‌هایی همچون ایثارگری، عدالتخواهی، شهادت طلبی و مقاومت درجهان هستیم و باید قدردان این ارزش‌ها باشیم.

رسول جمشیدی اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سواد آموزی نیز در سخنانی، با تقدیر از خدمات ۳۴ ساله مدیریت سوادآموزی استان، تلاش‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش قم را در زمینه کاهش بی سوادی، ذخیره‌ای تحسین برانگیز برای نظام اسلامی خواند.

در مراسم فوق با تقدیم هدایایی از سوی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان، از اقدامات ارزشمند مریم السادات پناهنده معاون سابق آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم تجلیل و سید مصطفی حسینی فاضل به عنوان معاون جدید آموزش ابتدایی منصوب شد.

همچنین غلامرضا رضایی مدیر سابق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم پس از ۱۸ سال حضور در این پست، مورد تکریم قرار گرفت و به سمت معاونت سوادآموزی اداره کل منصوب شد؛ حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا نیز پس از خدمت ۳۴ ساله در پست معاونت سوادآموزی، به افتخار بازنشتگی نائل آمد.

در مراسم فوق، علاوه بر مسئولان بخش‌های مختلف اداری، مهدی کلانتر زاده مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم، سازمان بسیج دانش آموزی و مسئولانی از دیگر دستگاه‌های استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار