اطلاعیه دعوت شورای اداری، تبلیغات اسلامی شهرستان تفتان به مناسبت ۱۳ آبان

شورای اداری، تبلیغات اسلامی شهرستان تفتان به مناسبت راهپیمایی۱۳آبان اطلاعیه‌ای دعوت صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 03November 2023

اطلاعیه دعوت شورای اداری، تبلیغات اسلامی شهرستان تفتان به مناسبت ۱۳ آبانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، شورای اداری، تبلیغات اسلامی شهرستان تفتان به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان اطلاعیه ای دعوت صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

« بسمه تعالی»

دعوت از کلیه مردم شهرستان تفتان برای حضور در مراسم ۱۳ آبان/روز ملی مبارزه با استکبار در شورای اداری، تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم شهرستان تفتان دعوت کرد در مراسم «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند.

 شورای اداری، تبلیغات اسلامی شهرستان تفتان با صدور اطلاعیه‌ای با تاکید بر لزوم حضور درمراسم یوم الله ۱۳ آبان از مردم دعوت کرد به عمل آوردند تا در مراسم « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند.

از تمامی آحاد مردم ،اصناف،بازاریان و کسبه عزیز دعوت بعمل می آید تا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که یادآور حوادث مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی است شرکت نمایند. 

اینک که ولیده نامشروع آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی با تحمل شکست سنگین از رزمندگان فلسطینی تحقیر شده و با قساوت هر چه تمام تر، حملات وحشیانه و جنون‌آمیز را به مناطق غیر نظامی و بیمارستان‌ها توسعه داده و با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی و با به کارگیری انواع سلاح‌های غیر متعارف سعی در ترمیم آبروی از دست رفته خویش دارد. غزۀ قهرمان با قدرت سلاح ایمان و مقاومت، حلاوت و شیرینی و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی، ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه و متعفن رژیم ضد انسانی و نژادپرست صهیونیستی و نظام‌های فکری زاینده آن وارد و در عرصه افکار عمومی جهان بی‌آبرو ساخته است.

همچنین حمایت از طوفان الاقصی و محکوم کردن رژیم جعلی، کودک کش و نسل کش و انزجار از رژیم صهیونیستی را در این بین حائز اهمیت دانستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار