القسام: دشمن را غافلگیر کردیم

گردان‌های «عزالدین القسام» در بیانیه‌ای اعلام کردند که نظامیان صهیونیست را در منطقه بیت لاهیا، واقع در شمال نوار غزه غافلگیر کرده و ۴ نظامی را از فاصله صفر به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۶۲۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 03November 2023

القسام: دشمن را غافلگیر کردیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش «حماس» امروز جمعه، سوم نوامبر اعلام کرد که نیروهایش یک گروه از نظامیان صهیونیست را در منطقه بیت لاهیا، واقع در شمال نوار غزه غافلگیر کرده و چهار نظامی را از فاصله صفر به هلاکت رساندند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: مجاهدان ما امروز جمعه یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را با چهار راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کردند. 

شاخه نظامی جنبش حماس همچنین بیان کرد: مجاهدین ما ۳ خودروی رژیم صهیونیستی را در شمال غرب محور غزه با موشک آل یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند. 

 ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه، خبر کشته شدن ۴ نظامی و زخمی شدن ۲ افسر دیگرش طی درگیری‌های بامداد با نیروهای مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه را تایید کرد.

این موفقیت نظامی حماس در حالی ادامه دارد که گردان‌های القسام روز گذشته، پنجشنبه اعلام کردند که تانک‌ها و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی را منهدم کرده و سربازان زیادی را در چند منطقه در شمال نوار و حومه شهر غزه به هلاکت رسانده‌اند.

شبکه الجزیره امروز نوشت: حالا تعداد کشته‌شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تهاجم زمینی به غزه را به ۲۴ نفر رسیده است؛ این تلفات شامل یک فرمانده تیپ زرهی و ۴ افسر ارشد می‌شود.

با وجود آنکه رسانه‌های عبری از جمله روزنامه «یدیعوت آحارانوت» تعداد نظامیان اسرائیلی کشته‌شده در نبرد زمینی تا به امروز را ۲۴ نفر ذکر کرده‌اند، منابع خبری گزارش می‌دهند که تعداد واقعی کشته‌ها و تلفات این رژیم به مراتب بیشتر از آمارهای اعلامی است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار