فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نقش نیروی دریایی در تمدن‌سازی اسلامی محوری است

امیر ایرانی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی دریایی راهبردی ارتش، همواره در حوزه تمدن‌سازی و ایجاد تمدن اسلامی جهانی، نقش اصلی و تأثیرگذار ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۲۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ - 03November 2023

نقش نیروی دریایی در تمدن‌سازی اسلامی محوری است/ امروز تمرکز ما در صحنه بین‌المللی، بر تمام دریاها و اقیانوس‌ها متمرکز استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و مدیران این نیرو در بندرعباس اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی دریایی راهبردی ارتش، همواره در حوزه تمدن‌سازی و ایجاد تمدن اسلامی جهانی، نقش اصلی و تأثیرگذار ایفا می‌کند.

امیر ایرانی با بیان اینکه با یاری خداوند و همت و تلاش همرزمانم در نیروی دریایی ارتش، این نیروی راهبردی در جشنواره اشراف نیروهای مسلح، بعنوان نیروی نمونه و دارای بیشترین رشد در میان نیروها و سازمان های نظامی و انتظامی، منتخب شد، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش، در مأموریت های بین المللی، ضربه های محکمی به دشمنان وارد کرده و قطعاً در آینده سیلی‌های شدیدتری بر پیکره آنان وارد خواهد ساخت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: امروز تمرکز ما در صحنه بین‌المللی، بر تمام دریاها و اقیانوس‌ها متمرکز است و حضور مقتدرانه ما، دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده و همواره با هوشیاری و آمادگی کامل، تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحت رصد داریم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار