امام جمعه موقت بیرجند:

۱۳ آبان یک جریان و خیزش الهی بود/ گستره استکبارستیزی بین‌المللی شده است

حجت‌الاسلام «رحیم‌آبادی» با بیان اینکه مناسبت ۱۳ آبان یک جریان و خیزش الهی بوده که در عصر ما رقم خورده‌ است، گفت: مردم ایران نسخه شفابخش بشریت را خوب پیدا کرده و به فکر جهانی شدن این نسخه هستند.
کد خبر: ۶۲۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ - 03November 2023

۱۳ آبان یک جریان و خیزش الهی بود/ استکبارستیزی به موضوعی بین‌المللی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «مهدی رحیم‌آبادی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، وقایع رخ داده در غزه قلب ما را خون کرده‌ اما به برکت انقلاب اسلامی و ولایت، آزادگان و مستضعفان عالم بیدار شده‌اند و به سمت مبارزه با طاغوت‌های جهان می‌روند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه ملت صبور فلسطین با مقاومت خود مطئمن باشند که مژده‌ای را پیش‌رو خواهند داشت و باید آماده باشن، بیان داشت: جنایتکاران عالم بدانند که عمرشان به سرآمده و خانه‌های عنکبوتی آنان در حال فروپاشی است، ملت ایران امروز منتظر صدور فرمان جهاد مقدس علیه این تباهکاران است تا وارد میدان مبارزه شوند.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه بیداری بزرگ در سراسر عالم رقم خورده و مبارزه با فرعون‌ها و طاغوت‌های جهان منحصر به ایران اسلامی نیست، تبیین کرد: امروز مبارزه با استکبار جهانی را فقط به صورت ملی در کشورمان نداریم بلکه این موضوع جهانی و بین‌المللی شده‌ است.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی ۱۳ آبان‌ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌‌آموز را یادآور سه واقعه مهم شامل تبعید امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌‌آموزان در سال ١٣۵٧ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ١٣۵٨ دانست.

وی با بیان اینکه مناسبت ۱۳ آبان یک جریان و خیزش الهی بوده که در عصر ما رقم خورده‌ است، افزود: برترین و شفاف‌ترین صحنه‌ها را جلوی چشم انسان می‌گذارد که باید همه چشم‌ها و نگاه‌ها در اوج بصیرت قرار داشته باشد چرا که دشمنان هر روز در حال توطئه هستند و ما نیز باید هر روز بیدار و با بصیرت باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز ملت ایران اسلامی زمینه توبه بشر و بازگشت به نسخه الهی را فراهم می‌کند، تأکید کرد: این امنیت، عزت و آرامشی که در جمهوری اسلامی ایران شاهدیم جلوه‌های نورانی و تصدیق قطعی از اتصال ولی امر با ملت هوشیار و گوش‌ به فرمان ولایت است و این مهم قابلیت تعمیم جهانی دارد.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی بیان داشت: پیام همه انبیای الهی و در راس آن پیامبر گرامی اسلام(ص) این بود که بشر، شاگرد مکتب الهی باشد لذا انسانیت بشر زمانی معنا پیدا می‌کند که از لحظه‌ها به بهترین شکل استفاده کند و در حقیقت به درگاه الهی متصل شود.

وی با بیان اینکه امروز مردم ایران نسخه شفابخش بشریت را خوب پیدا کرده و به فکر جهانی شدن این نسخه هستند، گفت: اگر امروز کاخ‌های سیاه و چنین افراد رو سیاهی در دنیا ظلم می‌کنند، نشان دهنده این است که پیوند بشر با خداوند به هم خورده اما به لطف خداوند متعال، ملت عزیز ما با انقلاب خود بیدار شد و عزت‌بخشی آنان به سایر بندگان الهی نیز تعلق پیدا کرده‌ است.

امام جمعه موقت بیرجند حضور مسئولان کشوری در میدان‌های مختلف خدمت به مردم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این روزها رئیس‌جمهور ایران در رأس دشمن‌ستیزی خود، خدمت حقیقی به مردم را در دستور کار قرار داده‌ و مانند نگینی در جمع مردم انقلابی کردستان چه حماسه زیبایی رقم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار