بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین: یوم الله ۱۳ آبان نشان شجاعت ملت ایران است

سرهنگ امیری مقدم به‌مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ - 03November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین: یوم الله ۱۳ آبان نشان شجاعت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین‌‌ سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بیانیه صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:  

«بسم الله الرحمن الرحیم   

آبان ماه روز افتخارآفرینی سنگرنشینان جبهه تعلیم و تربیت در مصلی عشق و مکتب دلدادگی است؛ آنان که در راه مبارزه برای آرمان‌خواهی، جان در راه عدالت نثار کردند تا ریشه ستم و استکبار بر چیده شود.  این روز بزرگ تاریخی، برگ زرین رویداد‌های سرنوشت‌ساز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و نماد دانایی، اقتدار و پاسداشت ارزش‌های دینی و ملّی است و حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی هرسال این روز نشان می‌دهد جنایات و ظلم‌های آمریکا را فراموش نکرده‌اند البته دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران هنوز به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد.

بی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند. این عزیزان بودند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگرفتند و هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعار‌های کوبنده و مشت‌های گره خورده، پایه‌های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ‌های کفر انداختند.

این جوانان شجاع بودند که با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. اینک و با توجه به آن رشادت‌ها و حماسه آفرینی ها، بر دانش آموزان ماست که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و هم، چون گذشته، از پیش گامان این قیام ملّی باشند و ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب اسراییل و حمایت از مردم بی دفاع غزه که همواره در سالیان‌های گذشته مورد هجوم این رژیم اشغالگر قرار گرفتند و بار دیگر در روز ۱۳ آبان با حضور پرشور خود در راهپیمایی به استکبار جهانی پیام مهم مبارزه را صادر نماییم.

محمد امیری مقدم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها