فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

یوم الله ۱۳ آبان، یاد آور طنین فریاد‌های آزادی خواهی و ظلم ستیزی جوانان این سرزمین است

سردار رفیعی آتانی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عزیز سراسر استان قزوین دعوت کرد در مراسم «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند.
کد خبر: ۶۲۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ - 03November 2023

یوم الله ۱۳ آبان، یاد آور طنین فریاد‌های آزادی خواهی و ظلم ستیزی جوانان این سرزمین است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌ ، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عزیز سراسر استان قزوین دعوت کرد در مراسم «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند. 

متن اطلاعیه به شرح زیر است:  

(«بسمه تعالی» 

روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.  

پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که؛ تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیشگاه خدا به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت‌ها سر تسلیم فرود نیاورند.  

این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند. 

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هر ساله یاد آور طنین فریاد‌های آزادی خواهی و عدالت گستری و ظلم ستیزی بت شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ امریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست پرور توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، نام گذاری شد، و به عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه نمایی می‌کند.  

امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد حلقه‌ای جدید از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی به سرکردگی امریکای تروریست پرور به دست رژیم غاصب اسرائیل در غزه و به خاک و خون کشیدن و قتل عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه آن سرزمین هستیم. 

اینجانب رستمعلی رفیعی آتانی بعنوان برادر کوچک شما، ضمن دعوت عمومی از ملت بصیر و استکبارستیز استان قزوین به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز، این پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی می‌خواهم تا با حضور شکوهمند و وحدت‌بخش و دشمن شکن خود در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در استان ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با امامین انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت به ویژه شهدای مظلوم غزه، اعلام نمایند در گام دوم انقلاب، همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا، تا آخر ایستاده و با مقاومتی آگاهانه و هوشیاری کامل تمام توطئه‌های شوم استکبار را خنثی و در مسیر پیشرفت و فتح قلل عزت و شرف و اقتدار، پیروی از اسلام عزیز و خط ولایت و رهبری را تنها مسیر مقاومت می‌دانید. 

رستمعلی رفیعی آتانی_فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار