«ید واحده» ویژه برنامه ۱۳ آبان رادیو گفت‌وگو

مدیر گروه سیاسی و اجتماعی گفت: همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی رادیو گفتگو ویژه برنامه «ید واحده» را به روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۶۲۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ - 03November 2023

«ید واحده» ویژه برنامه ۱۳ آبان رادیو گفت‌وگوبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، موسوی مدیر گروه سیاسی و اجتماعی رادیو گفت‌وگو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و جهان است، اظهار داشت: در ویژه برنامه «ید واحده» قصد داریم به منوبات مقام معظم رهبری در باب آمریکاستیزی و ابعاد تحلیلی رویارویى رژیم آمریکا با نهضت اسلامى و بیدارى اسلامى بپردازیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تسخیر لانه جاسوسی امریکا از سوی حضرت امام (ره) به عنوان انقلاب دوم نامگذاری شده، تحلیل این موضوع و تأثیرات بین المللی آن از رویکرد‌های اصلی این برنامه است.

موسوی با بیان اینکه سیاست‌های استعماری و استکباری امریکا از دیروز تا امروز ادامه دارد و اشکال جدیدی پیدا کرده، افزود: نگاهی به تحولات این روز‌های غزه و محکومیت این دست اقدامات توسط امریکا و رژیم صهیونیستی از جمله موضوعات این برنامه است.

وی ادامه داد: در این برنامه با حضور اساتید، صاحب نظران، کارشناسان این حوزه و دانشجویان پیرو خط امام به رمزگشایی از ابعاد مختلف ۱۳ آبان و تحلیل و تبیین مبارزه با استکبار خواهیم پرداخت.

موسوی ادامه داد: در فواصل برنامه ضمن ارتباط با گزارشگران تهران و شهرستان‌ها به رصد اخبار مربوط به ۱۳ آبان خواهیم پرداخت.

برنامه «ید واحده» به تهیه کنندگی حسین ماکنعلی و اجرای حمید عبیری روز ۱۳ آبان ساعت ۹ تا ۱۲ از شبکه رادیویی گفت‌وگو بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۳،۵ مگاهرتز و همینطور از طریق نرم افزار کاربردی ایرانصدا قابل شنیدن است.

همچنین علاقمندان می‌توانند فایل متنی و آرشیو این برنامه‌ها را از طریق سایت این شبکه به نشانی http://radiogoftogoo.ir دنبال کنند.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار