دعوت فرماندار خاش، جهت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

«صالحی» در پیامی خواستار حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان در مراسم باشکوه ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار ستیزی و روز دانش آموز و خلق حماسه‌ای دیگر در این روز شد.
کد خبر: ۶۲۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ - 03November 2023

فرماندار خاش، خواهان حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش در بیانیه ای خواستار حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان در مراسم باشکوه ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار ستیزی و روز دانش آموز و خلق حماسه ای دیگر این روز شد.

صالحی در این این بیانیه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص یوم الله ۱۳ آبان گفته اند، مردم در ۱۳ آبان با تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا را از ایران راندند، لذا به قول امام راحل انقلابی بزرگتر از انقلاب اول باید شکل بگیرد.

وی ادامه داد: فردا ۱۳ ام آبان ماه، روزی پر افتخار در تاریخ این سرزمین در جدال با ظلم و استکبارستیزی است و روز ۱۳ آبان روز استواري ملت ايران در مقابل ترفند استكبار جهاني بوده و جوانان انقلابي ايران زمين راهي را كه گذشتگان ولايت مدار در سال هاي پيش با اقتدار آغاز كرده اند، با قوت و قدرتي بيشتر ادامه خواهند داد و در اين راه استوارتر از گذشته ضمن حمايت از ملت هاي مظلوم جهان، مبارزه با استكبار و ظلم را سرلوحه خروشان خويش قرار خواهند داد.

این بیانیه می افزاید: تجربه گران سنگ استبداد و استکبار ستیزی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ که حضرت امام خمینی (ره) آن را به‌عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند تکلیف سنگینی بر دوش اقشار مختلف مردم می‌نهد و بر ما واجب می‌سازد که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام و شهدای دانش آموز و نويد سرنگوني خفت بار استكبار جهاني با الهام و استعانت از فرمايشات مقام معظم رهبري( مد ظله العالي ) حضوري پر شور و آگاهانه را وظيفه همگاني ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی مي دانم و از تمامی اقشار مردم شریف شهرستان خاش جهت همراهی با ملت انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان و حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی دعوت مینمایم.

وعده ما با شعار مرگ بر ظالم و مرگ بر آمریکا فردا، شنبه ۱۳ آبانماه،ساعت ۹ صبح از مسجد جامع شهرستان تا میدان امام حسین(ع)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار