سخنگوی یونیسف:

بهای تشدید جنگ و درگیری‌ها در غزه زندگی کودکان است

«جیمز الدر»، در گفت‌وگو با الجزیره گفت: تشدید جنگ و درگیری‌ها در غزه بهایش زندگی کودکان است و این مایه تاسف فراوان است.
کد خبر: ۶۲۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 04November 2023

بهای تشدید جنگ و درگیری‌ها در غزه زندگی کودکان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ادامه حملات اشغالگران اسرائیلی به غزه همچنان ادامه دارد. این حملات به طور عمده شامل حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه، گلوله‌باران ساحل استان مرکزی غزه توسط قایق‌های جنگی اسرائیلی، حمله توپخانه‌ای سنگین به شهر شیخ زائد در شمال نوار غزه، حمله توپخانه‌ای به اطراف میدان التعلیم و دانشگاه آزاد قدس و محوطه‌های مسجد جامع زائد و خیابان المنشیه در غرب غزه می‌شود.

مبارزان مقاومت وارد درگیری شدیدی با نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی در شرق خان یونس شدند. گفته شده مبارزان مقاومت با صهیونیست‌ها در این منطقه درگیر شده و مانع از پیشروی آن‌ها شدند.

«جیمز الدر»، سخنگوی یونیسف در گفتگو با الجزیره گفته است که تشدید جنگ و درگیری‌ها در غزه بهایش زندگی کودکان است و این مایه تأسف فراوان است. تعداد کودکانی که در غزه قربانی شدند، غیر قابل قبول است و ما خواستار توقف فوری جنگ هستیم.

جرمی کوربن رهبر سابق حزب کارگر انگلیس نیز گفته است که اکنون نیازمند آتش‌بس فوری در غزه هستیم، حملات غیرانسانی و نامعقول و کشتار بی‌هدف انسان‌ها دیگر بس است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار