رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان قائمشهر خبر داد؛

️پرداخت ۷۶۱ مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان قائمشهری

«یعقوبی» گفت: در شش ماهه نخست سالجاری تعداد ۷۶۱ مورد کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن به مددجویان قائمشهری پرداخت شد.
کد خبر: ۶۲۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ - 04November 2023

️پرداخت ۷۶۱ مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان قائمشهری«جمال یعقوبی» رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: در شش ماهه نخست سالجاری تعداد ۷۶۱ مورد کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن به مددجویان قائمشهری پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تعداد هزار و ۳۵ نفر از مددجویان این شهرستان مستاجر هستند، افزود: کمیته امداد شهرستان قائمشهر در شش ماهه نخست امسال بیش از ۳۳۸ میلیون تومان اجاره بها به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت کرد.

یعقوبی گفت: در شش ماهه نخست امسال علاوه بر کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان، مبلغ ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به ۲۳۷ مددجوی مستاجر این شهرستان که بابت پرداخت ودیعه مسکن دچار مشکل بودند در قالب وام قرض الحسنه ودیعه مسکن با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۱۰ساله با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شد.

این مسئول همچنین ادامه داد: واحد عمران کمیته امداد این شهرستان در زمینه کمک به احداث و تکمیل مسکن و تعمیرات و خرید مسکن و کمک به احداث فضای جانبی به ۵۳ نفر مبلغ ۷۷۶ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری به همت کمیته امداد و بسیج سازندگی و خیرین ۱۸ واحد مسکونی در حال ساخت است و خیرین عزیز در این بخش هم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی را ارسال کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به اهدای یک قطعه زمین توسط خیرین شهرستان و با پیگیری‌های واحد عمران کمیته امداد این شهرستان در خصوص اخذ مجوز‌های لازم امیدواریم در سال جاری کلنگ احداث یک ساختمان شش واحدی برای مددجویان این شهرستان زده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها