در آئین نواختن زنگ استکبار ستیزی؛

وزیر آموزش و پرورش: حاج قاسم‌ها در جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده‌اند/ پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری کشورهای منطقه شد

صحرایی با بیان اینکه حاج قاسم یک چهره بین‌المللی در عرصه مقاومت در جهان بود، گفت: سردار دل‌ها یک فداکار بین‌اللمی بود که ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند؛ دشمنان بر این باور بودند که با شهادت حاج قاسم مقاومت از بین خواهد رفت اما امروز می‌بینیم حاج قاسم‌ها چطور اسرائیل، امریکا، انگلیس و فرانسه را به زانو در آورده است.
کد خبر: ۶۲۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ - 04November 2023

وزیر آموزش و پرورش: حاج قاسم‌ها در جبهه مقاومت آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه را به زانو درآوردند/ پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری کشورهای منطقه شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا مراد صحرایی» وزیر آموزش و پروش صبح امروز (شنبه) در آئین نواختن زنگ استکبار ستیزی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که یک حقیقت در بچه‌ها پدیدار شود و آن این است که ما نه می‌خواهیم ظالم باشیم و نه ظلم را می‌پذیریم، اظهار داشت: قطعا اگر کسی به ما ظلم کند با او مقابله می‌کنیم و آن را شکست می‌دهیم و اگر به کسی ظلم شود به او کمک خواهیم کرد.

صحرایی ادامه داد: این ویژگی‌ها از دو جا به ما رسیده اول از تاریخ سرتاسر افتخار ایرانی‌ها که همواره به دنبال صلح، دوستی و محبت بودند و دوم دین اسلام است که وقتی دین اسلام به ایران آمد کردم این ویژگی را به خوبی پذیرفت.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دشمن توان دیدن این را ندارد که ما به خود و ظرفیت‌های داخلی کشورمان متکی باشیم، گفت: آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورها می‌گویند که باید همچون گذشته به ما متکی باشید تا هر غلطی که می‌خواهیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ما اجازه دخالت دیگران در اموران داخلی کشورمان را نخواهیم داد، افزود: ترس آمریکا این است که کشورهای دیگر مثل ایران بیدار شوند و با آن ها مقابله کنند؛ آمریکا تا زمانی که این کشور‌ها بیهوش و در خواب باشند از آنها حمایت می‌کنند.

صحرای گفت: آمریکایی‌ها از گذشته تا کنون با تحریم می‌خواست ما را فلج کند و در دفاع مقدس حتی نمی‌توانستیم سیم خاردار وارد کنیم اما امروز اگر آمریکا حرکتی کند با مقاومت ما روبرو خواهند شد و به بدترین شکل ممکن پاسخ دریافت خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فلسطین، لبنان و دیگر کشورها بیدار شدند و به مقابله با کشورها متخاصم پرداختند، گفت: امروز فلسطین و آمریکا اگر جرات دارند با رزمندگان مقاومت بجنگند نه کودک کشی کنند؛ کودک کشی نشان از سقوط اسرائیل و آمریکا است

صحرایی با اشاره به اینکه حاج قاسم یک چهره بین اللملی در عرصه مقاومت در جهان بود، گفت: سردار دل‌ها یک فداکار بین‌اللمی بود که ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند؛ دشمنان بر این باور بودند که با شهادت حاج قاسم مقاومت از بین خواهد رفت اما امروز می‌بینیم حاج قاسم‌ها چطور اسرائیل، امریکا، انگلیس و فرانسه را به زانو در آورده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دشمنان تاریکی را دوست دارند و ما روشنی را خاظرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی  باعث شده در دل ظلمت نور تابیده شود و دشمنان به دنبال آن است این روزشنایی را خاموش کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال 57 همین دشمنان تعداد زیادی از دانش آموزان ما را به شهادت رساندند؛ دانش آموزان در آن زمان به دنبال استقلال خود بودند و امروز زنگ استکبار ستیزی یعنی فهمیدگی، آرمان اندیشی، غیرت، خروش و قلبه ظلم و فریاد ما علیه ظالم است.

صحرایی گفت: دانش آموزان ما امروز 13 آبان به دانش آموزان غزه می‌گویند همانطور که صدام نابود شد قطعا رژیم کودک کش صهیونیستی نابود خواهد شد و از ظالم چیزی نخواهد ماند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها