بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربیبه مناسبت ۱۳ آبان؛

جوانان ایرانی در ۱۳ آبان عزم و اراده خود را در مقابله با استکبار جهانی نشان دادند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامی‌داشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ - 04November 2023

جوانان ایرانی در ۱۳ آبان عزم و اراده خود را در مقابله با استکبار جهانی نشان دادند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامی‌داشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

۱۳ آبان‌ماه، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان انقلابی ایران‌زمین در مبارزه با استکبار جهانی است.

دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ نه تنها پایه‌های سست و لرزان خانه عنکبوتی آمریکای جنایتکار را ویران کردند بلکه عزم و اراده جدی انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی را به جهانیان مخابره کردند.

بی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما نیز در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند. این عزیزان بودند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگرفتند و هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

از این رو ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران به ویژه جوانان و نوجوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازند که ملت‌های مستضعف، در اقصی نقاط جهان هستی بیدار شده و علیه حکومت‌های ظالم به حرکت در آمده‌اند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از مردم ولایی استان دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار