مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

دانش‌آموزان نقش بی‌بدیلی در مبارزه با استکبار دارند

سرهنگ پاسدار کریمی به مناسبت روز 13 آبان و روز دانش آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 04November 2023

سیزده آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران از روز‌های بزرگ و سرنوشت ساز است

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت روز 13 آبان و روز دانش آموز بیانیه‌ای صادر کرد:

در این بیانیه آمده است:

13 آبان ریشه در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و همیشه بیدار، علیه رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی دارد. دانش آموزانی که در سنگر دانش و علم، مبارزه با استکبار را سرمشق خود قرار دادند و آن را هویت جدایی ناپذیر خود دانستند.

سیزده آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران، از روزهای بزرگ و سرنوشت ساز است که هر سه حادثه بزرگ در سالهای ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ به جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در پی آن دفاع مقدس سرعت دوچندان بخشید.

این روزها که رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل، کودکان و دانش آموزان غزه و فلسطین را بیرحمانه به خاک و خون کشیده است بر ماست که ندای آزادسازی قدس شریف را از دست این دژخیمان و ظالمان فریاد بزنیم  و دست به دست هم و با همبستگی از این مظلومان حمایت کنیم.

بی گمان دانش آموزان امروز ایران اسلامی همانند دانش آموزان دیروز نقش بی بدیل خود را در مبارزه با استکبار ادامه خواهند داد و این مهم را در نقش های اساسی‌شان در توسعه و پیشرفت کشور نشان داده‌اند و اثبات نموده‌اند که رهرویی آگاه برای طی این طریق خواهند بود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، با اهداء صلوات به روح های مطهر شهدای دانش آموز کشور، از همه آحاد مردم؛ هنرمندان، ایثارگران و...دعوت می‌نماید تا هر چه باشکوهتر از پیش، در راهپیمایی این روز تاریخی و بزرگ حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار