شکوه حضور مردم اهواز در راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اهواز همزمان با سراسر کشور با شعار «نظم نو جهانی، با نسل آرمانی»، برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ - 05November 2023

شکوه حضور مردم اهواز در راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امروز در اهواز همزمان با سراسر کشور با شعار «نظم نو جهانی، با نسل آرمانی»، برگزار شد.

این راهپیمایی با حضور گسترده دانش‌آموزان، معلمان، مسئولین محلی، اقوام و اقشار مختلف مردم از اتوبان آیت‌الله بهبهانی چهار راه پادادشهر تا مقبره آیت الله بهبهانی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

جمعی از دانش‌آموزان در این راهپیمایی پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»، «۱۳ آبان، ،یوم الله» و «جانم فدای رهبر» در دست داشتند.

این راهپیمایی دانش آموزی پس از طی مسیر اتوبان آیت الله بهبهانی چهار راه پادادشهر تا مقبره آیت الله بهبهانی ،با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسراییل ادامه داشت.

روز ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده و دلیل آن تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار