مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

۱۳ آبان یادآور نقش دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار جهانی است

حمیدی‌نژاد گفت: در روز ۱۳ آبان حوادث مختلفی از جمله تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان توسط رژیم ظالم طاغوت و شناسایی و متلاشی‌کردن لانه جاسوسی توسط دانش‌آموزان شجاع رقم خورد.
کد خبر: ۶۲۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ - 04November 2023

۱۳ آبان یادآور نقش دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار جهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مسعود حمیدی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی به طور همزمان با سراسر کشور در مدرسه شاهد بهار اسلام اهواز با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه یادآور نقش و شجاعت دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: یادآوری این حوادث تاریخی به دانش‌آموزان نشان می‌دهد، زندگی با آرامش امروز را مدیون رشادت‌های ایثارگران و شهدا هستند و تا پیروزی جهان اسلام در دنیا راهی نمانده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی در دنیا کوتاه شد و مستکبران دیگر توان نقش آفرینی در منطقه را ندارند.

حمیدی‌نژاد ادامه داد: ملت ایران ضربه‌ها و زخم‌های زیادی از استکبار بر تن خود دارد و همواره قوی‌تر شده است. دشمنان دسیسه‌های مختلفی را بر ملت ما روا داشتند به همین دلیل مردم ولایتمدار ایران واژه استکبار ستیزی را با تمام وجود احساس می‌کنند.

وی گفت: در روز ۱۳ آبان حوادث مختلفی از جمله تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان توسط رژیم ظالم طاغوت و شناسایی و متلاشی‌کردن لانه جاسوسی توسط دانش‌آموزان شجاع رقم خورد.

حمیدی نژاد تصریح کرد: قطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها