بیانیه سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز به مناسبت ۱۳ آبان؛

چهره حقیقی استکبار با وجود رنگ و لعاب‌های رسانه غرب آشکارتر از گذشته است

سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ضمن محکومیت استکبار جهانی به ویژه در جنایات اخیر آمریکا و رژیم صهیونسیتی در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 04November 2023

سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کردندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان ضمن محکومیت استکبار جهانی به ویژه در جنایات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه‌ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم «الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً» «کسانی که ایمان دارند در راه خدا پیکار می‌کنند و آن‌ها که کافرند در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید، زیرا نقشه شیطان ضعیف است.» (آیه ۷۶ سوره نساء)

استکبارستیزی راهبرد کلان رسانه متعهد و متخصص با نگاه بصرت افزایی است، مقاومت باور ایمانی و آرمانی اصحاب رسانه با محوریت استکبارستیزی است.

چهره حقیقی استکبار با وجود رنگ و لعاب‌های رسانه غرب آشکارتر از گذشته است، آنچنان که تطهیر دروغین و خدعه آمیز آنان آشکارتر شده است.

اما جنبش‌های مردمی ملت‌ها در حمایت از مردم غزه، آن هم در آمریکا و اروپا، گواهی است بر شکسته شدن هیمنه مدعیان دروغین حقوق بشر و در این میان رسانه متعهد پررنگ‌تر از همیشه در میدان عمل حضور دارد.

استکبارستیزی به مثابه یک فرهنگ و اندیشه ایمانی استراتژی و چارچوبی برای نظام گفتمانی ملت‌های آزادی خواه است و ایران با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا در این برهه زمانی در خط مقدم قرار دارد.

اعضای بسیج رسانه و خانه مطبوعات، فعالان رسانه استان البرز با تفکربسیجی و با باور به جایگاه رسانه در بسط و گسترش اندیشه دینی پیشگام دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دینی هستند و با روحیه استکبارستیزی از تمام جریان‌های رسانه‌ای برای جهاد تبیین استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها