با حضور مقامات فلسطینی و دانشجویانی از آفریقا،

یادواره شهدای "مقاومت نیجریه و انتفاضه سوم فلسطین" برگزار می شود

ظهر امروز 28 آذرماه یادواره شهدای مقاومت نیجریه و انتفاضه سوم فلسطین در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین برگزار می شود.
کد خبر: ۶۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 19December 2015

یادواره شهدای

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، هفته گذشته بود که خبری از نیجریه دل های مسلمانان آزادیخواه در سراسر جهان را به درد آورد. حمله به  مسجد شیعیان در شهر نیجریه که و کشتار بیرحمانه مسلمانان که منجر به کشته شدن بیش از 800 نفر از شیعیان این کشور و دستگیری شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه شد.

تصاویر این واقعه وحشتناک دست به دست در شبکه های اجتماعی پخش شد، اخبار مختلف از تعداد کشته ها و دستگیری و شهادت شیخ زکزاکی منتشر شد تا اینکه فرمانده ارتش نیجریه از بازداشت شیخ خبرداد.

پس از فاجعه کشتار مسلمانان در نیجریه مردم جلوتر از مسئولین در اعتراض به این جنایت مراسم متعددی را برگزار کردند. مراسماتی که همه نشان از همبستگی دل های امت مسلمین در مقابل ظلم حاکمان زمان می دهد.

امروز 28 آذرماه نیز در حمایت از مسلمانان مظلوم نیجریه و محکومیت حمله به شیعیان این کشور یادواره شهدای مقاومت نیجریه و انتفاضه سوم فلسطین از ساعت 15 الی 17 در مسجد امام صادق فلسطین برگزار می شود.

این مراسم که با پخش فیلم شهادت سه فرزند شیخ زکزاکی در جریان مراسم روز قدس سال گذشته به دست نیروهای بوکوحرام  همراه خواهد بود طلاب و دانشجویان قاره آفریقا حضور خواهند داشت.

همچنین در این مراسم سعید قاسمی، نماینده حرکت اسلامی نیجریه، خالد مشعل نماینده جنبش حماس فلسطین و نماینده جهاد اسلامی فلسطین شرکت خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها