نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

۱۳ آبان باید زمینه‌ساز آشنایی نسل جدید با تاریخ انقلاب اسلامی باشد

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم گفت: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی تبعید امام راحل، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان است و نواخته شدن زنگ استکبار در مدارس باید زمینه ساز آشنایی دانش اموزان با این وقایع باشد.
کد خبر: ۶۲۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ - 04November 2023

۱۳ آبان باید زمینه‌ساز آشنایی نسل جدید با تاریخ انقلاب اسلامی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان امروز (شنبه) در مراسم زنگ استکبارستیزی در مدرسه عفتیه تبریز با یادی از شهید «آرمان علی‌وردی» بسیجی استکبارستیزی که در اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسید، اظهار داشت: باید ادامه دهنده راه این شهیدان بزرگوار باشیم.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی تبعید امام راحل، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان است و نواخته شدن زنگ استکبار در مدارس باید زمینه ساز آشنایی دانش آموزان با این وقایع باشد.

حجت‌الاسلام «آل هاشم» تاکید کرد: این روز باید موجب آشنایی بیشتر نسل جدید با مفهوم استکبار و استکبارستیزی، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی های انقلاب شود.

امام جمعه تبریز خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید خوب درس بخوانید تا در نظم نوین جهانی نقش اثر گذار و مثبت داشته باشید.

همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی زنگ استکبارستیزی با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» در مدارس آذربایجان شرقی به صدا درآمد و دانش آموزان فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار