رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

راه پیروزی، ایستادگی در مقابل دشمنان است

حجت الاسلام «آقاجانپور» گفت: امروز برای همه مسلمانان تکلیف است که مقابل دشمن بایستند و استقامت کنند چرا که راه پیروزی همین ایستادگی است.
کد خبر: ۶۲۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ - 04November 2023

راه پیروزی ایستادگی در مقابل دشمنان است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز (شنبه) در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان ارومیه اظهار داشت: اساس و ماهیت آمریکا و رژیم صهیونیستی، جنایت و آدم‌کشی است و در جنایت اخیر در غزه نیز خوی وحشیگری آن‌ها به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: اسلام و قرآن به مسلمانان اجازه تحقیر در مقابل دشمن را نداده و ملت ایران با تاثی از این حکم در مقابل رژیم طاغوت ایستادن و پیروز شدند.

حجت الاسلام آقاجانپور با تاکید به اینکه برخی می‌گویند تسخیر لانه جاسوسی موجب شد آمریکا با ایران دشمن شود، ابراز داشت: این سخن باطل است چرا که دشمنی آمریکا با ایران سابقه تاریخی دارد و تسخیر لانه جاسوسی موجب شد اسناد جنایت و جاسوسی آمریکا علیه ملت ایران روشن شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: رژیم اسرائیل ۷۵ سال است بر ملت مسلمان فلسطین ظلم می‌کند و آمریکا و غرب از او حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز روز آزمون و روز خیزش و ایستادگی در مقابل ظلم است، تصریح کرد: امروز برای همه مسلمانان تکلیف است که مقابل دشمن بایستند و استقامت کنند چرا که راه پیروزی همین ایستادگی است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به اینکه با ایستادگی و توکل بر خدا، ملت غزه پیروز نهایی این جنگ خواهند شد، افزود: انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده گرفته می‌شود و بزودی حکومت اسلامی تشکیل شده و مسلمانان در قدس شریف نماز خواهند خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار