رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیام عاشورا در عملیات جبهه‌ مقاومت متجلی است

«جلال‌زاده» گفت: پیام عاشورا که تسلیم نشدن در برابر ظلم است در عملیات حماس و جبهه مقاومت متجلی است.
کد خبر: ۶۲۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 04November 2023

پیام عاشورا در عملیات جبهه‌ مقاومت متجلی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «وحید جلال‌زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) در مراسم استکبارستیزی ۱۳ آبان در تبریز با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) از ۱۳ آبان به‌عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کردند، اظهار داشت: انقلاب دوم ضامن حرکت انقلاب اسلامی و نهضت سال ۵۷ بود.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و امام راحل از این روز به عنوان «انقلاب دوم» نام بردند، گفت: اگر لانه جاسوسی امریکا تسخیر نمی‌شد امکان نداشت انقلاب اسلامی ایران تثبیت شود زیرا بر اساس اسناد یافت شده از لانه جاسوسی مشخص شد سفارت آمریکا درصدد نابودی انقلاب اسلامی بود.

«جلال‌زاده» با اشاره به اینکه مردم آذربایجان عزت ایران عزیز هستند و در برهه های مختلف نقش خود را در حفاظت از دین و انقلاب اسلامی نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان امسال مقارن با جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است و آیات و سفارش انبیاء این است که اگر انسان آزاده‌ای مورد ظلم قرار می‌گیرد مسلمانان باید خود را شریک بدانند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) سه هدف نابودی پهلوی، مبارزه با استکبار و آزادی مسجد الاقصی را هدف گذاری کرده بودند بیان کرد: موضوع فسلطین و قدس شریف در سخنان امام راحل به کرات دیده می شود و روز قدس یادگار ایشان است.

وی با اشاره به تبعات عملیات طوفان الاقصی گفت: پیام عاشورا که تسلیم نشدن در برابر ظلم است در عملیات حماس و جبهه مقاومت متجلی است.

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی طوفانی در روابط بین الملل در جغرافیای سیاسی و بر هم زننده نقشه های استکبار بود، گفت: جبهه مقاومت هیمنه اسراییل را شکست و زخم این عملیات ترمیم شدنی نیست.

«جلال‌زاده» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ملت‌سازی و ایجاد پایگاه نظامی برای آمریکاست، گفت: رییس جمهور آمریکا و سران اروپا با حضور در تل‌آویو حمایت خود را از اسراییل اعلام کردند ولی نمی‌دانند ضربه وارده توسط حماس قابل ترمیم نیست.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروزی مقاومت دور نیست و ضربه‌ای که آمریکا از افکار عمومی خورد از موشک‌‎های حماس نخورد. رژیم صهیونیستی در این جنگ رسوا شده است و مردم همه کشورهای جهان با غزه ابراز همدردی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار