مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

غزه منطقه استراتژیک و تعیین کننده مقدمات ظهور حجت الهی است

حجت الاسلام «تویسرکانی» بر لزوم تربیت نسل آرمانی برای زمینه سازی ظهور حضرت منجی عالم بشریت تأکید کرد و گفت: غزه منطقه استراتژیک و تعیین کننده مقدمات ظهور حجت الهی است.
کد خبر: ۶۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 04November 2023

غزه منطقه استراتژیک و تعیین کننده مقدمات ظهور حجت الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو یاد ۳۶ هزار شهید دانش آموز را ارج نهاد به پیشینه مردم مازندران و لشکر خط شکن ۲۵ کربلا اشاره کرد و با بیان اینکه ملت ایران به قله پیشرفت نزدیک شده است، اظهار داشت: این پیشرفت ناشی از عدم سلطه پذیری حاصل شده است.

حجت الاسلام تویسرکانی جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه و کشتار کودکان و زنان مظلوم محکوم کرد و از رسانه‌ها خواست جنایات این رژیم و آمریکا را برای جامعه برجسته کنند.

وی در ادامه بر لزوم تربیت نسل آرمانی برای زمینه سازی ظهور حضرت منجی عالم بشریت تأکید کرد و اظهار داشت: نسل آرمانی باید همانند شهید فهمیده عاشقانه خداوند را پرستش کنند و این نسل خود را خدمتگزار محرومان و فروتن می‌بینند.

حجت الاسلام تویسرکانی با تاکید براین که غزه منطقه استراتژیک و تعیین کننده مقدمات ظهور حجت الهی است، افزود: نسل آرمانی با زورگویان سازش ناپذیر است و موانع اجرای عدالت و آرامش را رفع می‌کند.

این مسئول با اظهار اینکه نسل آرمانی از بی‌غیرتی و بی‌تفاوتی به دور است، تصریح کرد: این نسل از هیاهوی دشمنان نمی‌هراسد و در سایه ولایت خود را برای ظهور حجت الهی آماده می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه به تلاش خستگی ناپذیر نسل آرمانی اشاره و خاطرنشان کرد: سلطه ناپذیری از دیگر ویژگی‌های این نسل است و خستگی ناپذیر در سنگر‌های مختلفی سیاسی و فرهنگی و... خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها