مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

تولید محتوای فرهنگی رسانه‌ای یک ضرورت در مقابله با جنگ نرم دشمن است

«جابری انصاری» تولید و عرضه محتوای فرهنگی رسانه‌ای ارزشی، اسلامی را یک ضرورت در راستای جهاد تبیین و حضور موثر در جنگ نرم برشمرد و گفت: باید با یک برنامه‌ریزی صحیح بستر تولید و عرصه حداکثری محتوای فرهنگی رسانه‌ای ایرانی اسلامی در جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۶۲۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 04November 2023

تولید محتوای فرهنگی رسانه‌ای یک ضرورت در مقابله با جنگ نرم دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سعید جابری انصاری» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات رایانه‌ای جام شهدای غزه، اظهار داشت: بازی‌های رایانه‌ای به جهت جذب حداکثری و به مشارکت گرفتن مخاطب بسیار می‌تواند حساس باشد و باید در راستای تولید و عرضه بازی‌های رایانه‌ای با محتوای ایران اسلامی در کشور سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جام شهدای غزه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان که یادآور حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همزمان با محکومیت جهانی رژیم کودک کش صهیونستی و به جهت پاسداشت وحمایت از کودکان بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، گفت: این دوره از مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در استان البرز با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در رده‌های سنی مقطع ابتدایی و متوسطه مدارس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم با یک انتخاب درست، مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال باشیم، تصریح کرد: انتخاب بازی، هم‌بازی و محیط مناسب می‌تواند ما را به یک مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال تبدیل کند و امروز خانواده‌ها باید نسبت به این ابزار نوین سرگرمی اطلاعات کافی داشته باشند و در کنار فرزندان‌شان قرار گیرند.

جابری انصاری خاطرنشان کرد: همراهی خانواده‌ها در این فضا در کنار فرزندان و درک جذابیت‌های این رسانه برای بچه‌ها از طرف والدین و افزایش سواد بازی می‌تواند بازی‌های ویدئویی را به ابزاری کاملاً قابل استفاده تبدیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار