برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان دهلران

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم در شهر دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ - 04November 2023
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان دهلرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور «لطیف صادقی» فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین «موسوی » امام جمعه، اعضای شورای تامین، مسئولان ادارات، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم دهلران در این شهر برگزار شد.
 
حجت الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه  شهرستان دهلران  در این مراسم اظهار داشت: امروز روزمبارزه با استکبار جهانی و امریکای شرور و جنایت کار است که حدود ۸۰ سال است که جنایات زیادی انجام داده است.
 
وی افزود: پیشنهاد ما به جهان این است روزی مثل ۱۳  آبان  بنام استکبار جهانی در تقویم خود در حمایت از مردم فلسطین ثبت کنند.
 
این مسئول اظهار کرد: امروز تمام تسلیحات آمریکا در اختیار اسرائیل برای نسل کشی مردم غزه است و همه جمع شده ایم که اقدامات اسرائیل و استکبار جهانی در قتل عام مردم فلسطین را محکوم کنیم.
 
امام جمعه دهلران سخنان «سید حسن نصرالله» را اتمام حجتی از پیروزی حماس و مقاومت و مبارزه با غاصبان صهیونیستی دانست و افزود: از همه ملت ها و دولت ها و آزادیخواهان می خواهیم جنایات اسرائیل را محکوم کنند وبا وحدت مبارزه عملی بر علیه رژیم غاصب انجام شود.
 
در پایان قطعنامه سراسری قرائت و با فریادهای کوبنده الله اکبر راهپیمایان تایید و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها