در بهزیستی شهرستان تاکستان؛

عملیات رزمایش پدافند غیرعامل با نام غزه برگزار شد

رزمایش پدافند غیرعامل در بهزیستی شهرستان تاکستان با حضور باقری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مدیر کل بهزیستی و معاونینش، سرپرست بهزیستی تاکستان و روسای دیگر ادارات برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 04November 2023

عملیات رزمایش پدافند غیرعامل با نام غزه در بهزیستی تاکستان برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌، باقری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این مراسم با بیان اینکه پدافند غیر عامل سیستم دفاعی ضروری برای کشور است، اظهار داشت: پدافند عامل و غیر عامل هر دو از ضروریات است که پدافند عامل را در زمان جنگ، ولی پدافند غیر عامل هم در زمان جنگ و هم در زمان صلح مورد نیاز می‌باشد تا بتوانیم در سایه این مهم تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز را حفظ کنیم. 

معاون سیاسی فرماندار گفت: باتوجه به شیوه‌ی آرایش جنگی جدید دشمن در قالب جنگ‌های ترکیبی باید امنیت، دفاع و مقابله با تهدیدات تغییر یابد و به شیوه آن‌ها در قالب جنگ‌های ترکیبی و هیبریدی مقابله شود. 

وی ادامه: هدف از انجام این رزمایش اعلام آمادگی دستگاه‌ها در مقابله با آسیب‌هایی است که اتفاق می‌افتد و امروز این رزمایش در خصوص پدافند عامل با بمباران هوایی صورت گرفت تا میزان آمادگی پدافند غیر عاملی خود را به مرحله اجرا بگذاریم. 

باقری افزود: برگزاری رزمایش در یکی از مراکز نگهداری معلولین از دیگر اهداف برگزاری بود تا آموزش تخلیه اضطراری و فرار معلولین در زمان وقوع بحران صورت پذیرد. 

در این رزمایش مراحل حمله شیمیایی، به صدا در آمدن آژیر، تخلیه اضطراری، حمام رفع آلودگی، امداد و نجات، رهاسازی بیرونی و درونی و اسکان اضطراری صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار