مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد؛

بازگشایی مجدد سالن تیراندازی «سید رسول حسینی» ساری

«رجبی وندچالی» گفت: مشکل قضایی سالن تیراندازی «سید رسول حسینی» ساری که سالهاست درگیر مسائل حقوقی است مرتفع شده و حکم برائت نیز اخذ شد و می‌توانیم مجدداً آن را بازگشایی کنیم.
کد خبر: ۶۲۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ - 04November 2023

بازگشایی مجدد سالن تیراندازی «سیدرسول حسینی» ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امروز در نشست با رئیس فدراسیون تیراندازی کشور که با حضور اعضای جدید هیات رئیسه تیراندازی مازندران، نمایندگان مردم قائم‌شهر و نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه کربلا و مدیران ورزش مازندران در استانداری برگزار شد، قول داد تا پایان امسال ۷ سالن تیراندازی در اختیار ورزشکاران این رشته قرار می‌گیرد.

رجبی وندچالی اظهار داشت: سالن‌های مدنظر فاقد تجهیزات و اسلحه هستند و انتظار داریم فدراسیون در این راستا حمایت‌های لازم را بعمل آورد.

وی افزود: مشکل قضایی سالن تیراندازی «سیدرسول حسینی» ساری که سالهاست درگیر مسائل حقوقی است مرتفع شده و حکم برائت نیز اخذ شد و می‌توانیم مجدداً آن را بازگشایی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، ۳ قطعه زمین در شهر‌های ساری و نکا را برای راه‌اندازی سایت تیراندازی چندمنظوره پیشنهاد داد و گفت: زمین‌هایی در نکا، ساحل فرح آباد و ماهفروجک ساری داریم که می‌توانیم در اختیار هیات تیراندازی مازندران قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار