امام جمعه بهار:

راهپیمایی ۱۳ آبان اقدامی در راستای آزادی تمام مستضعفین جهان است

حجت‌الاسلام «مصباح» گفت: اجتماع امروز دانش آموزان، اجتماع پاکان و نسل انقلاب است و این حرکت در راستای آزادی تمام مستضعفین جهان است و ما باید به جوانان و دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های کشور اعتماد کنیم.
کد خبر: ۶۲۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ - 04November 2023

راهپیمایی ۱۳ آبان اقدامی در راستای آزادی تمام مستضعفین جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه بهار در جمع راهپیمایان روز ۱۳ آبان اظهار داشت: امروز صدای عالم گیر فلسطین، به برکت انقلاب و ولایت و رشادت جوانان و غیورمردان انقلاب اسلامی است که راه را برای فلسطینیان هموار کرده‌اند.

وی افزود: اجتماع امروز دانش آموزان، اجتماع پاکان و نسل انقلاب است و این حرکت در راستای آزادی تمام مستضعفین جهان است و ما باید به جوانان و دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های کشور اعتماد کنیم.

امام جمعه بهار تصریح کرد: این حرکت فلسطین و طنین انداز شدن ندای آن در دنیا، عزت و توانمندی است که از استکبارستیزان به آنها منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: «سید حسن نصرالله» سرباز ولایت و تربیت یافته مکتب ولایت است و صحبت‌های ایشان چنان لرزه بر اندام آمریکا و اسراییل انداخت که خفقان و اضطراب آنان را فرا گرفته است.

حجت‌الاسلام مصباح تصریح کرد: اگر بنا بر ورود به مقابله با استکبار است، حماس کفایت می‌کند و اگر «ولی زمان» لب بجنباند، ریشه اسرائیل نابود خواهد شد.

وی عنوان کرد: ایران و انقلاب اسلامی به فلسطین خودباوری، خود اتکایی، انسجام، وحدت و یکپارچگی آموخت چرا که ذلت، پذیرای آزادمرد نیست و اسرائیل باید بداند ذلت، کودک کشی، تجاوز به خاک و ناموس حد دارد و اگر خون‌ها بجوشد و غیرت‌ها طغیان کند؛ اثری از آمریکا و اسرائیل باقی نخواهد ماند.

امام جمعه بهار با بیان اینکه اتکا به خدا، بالاترین اتکا و اعتماد به خدا، خشوع و خضوع در برابر خدا باعث عزت و شرافت است، متذکر شد: آمریکا مایه نابودی و هنجارشکنی در دنیاست، جبهه مقاومت چنان ضربه کاری به اسرائیل وارد کرده که باعث سردرگمی و اضمحلال اسرائیل و هم پیمانانش شده است که مژده نابودی رژیم صهیونیستی را می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار