با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور مردم در راهپیمایی

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۲۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 05November 2023

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار از حضور مردم در راهپیمایی قدردانی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان و «عابدین خرم» استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قدردانی کردند. 

در این پیام آمده است: امروز جلوه‌ای دیگر از شکوه بصیرت و هوشمندی مردمان همیشه بیدار خطه‌ی ایمان و اخلاص، آذربایجان قهرمان بود، مردمانی که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی خالق حماسه های پرغرور بوده‌اند و به تعبیر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) پرچم آزادی ایران دست تبریزی‌ها است و آذربایجان مرکز تمدّنی و فرهنگی در غرب کشور است.

در این پیام تاکید شده است: مردم استان در سیزدهمین روز از آبان ماه ۱۴۰۲ با همان پرچم آزادی و نسلی دیگر از این خاک پاک باحضور باشکوه، آگاهانه تابلویی بی مثال از بیداری جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی را به تصویر کشیدند و جلوه‌های بی‌نظیری از روحیه استکبار ستیزی و همدردی با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و با اعلام حمایت از مبارزات به حق مردم غزه، عزم راسخ خود را در ادامه مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کردند.
در این پیام از حضور معنادار طیف عظیمی از جوانان مومن و انقلابی آذربایجان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که بیانگر عمق شناخت نسل جدید از مسائل مختلف دنیای امروز است نام برده اند.

در این پیام آمده است: این نسل هوشیار امروز با لبیک به ندای رهبر عظیم‌الشان و مولا و مقتدای خود نشان دادند که در راه مبارزه با مستکبران جهان خصوصا آمریکا و اسرائیل کودک کش در صف اول جهاد ایستاده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار