در پیامی به‌مناسبت شهادت علی قربانی ریابی؛

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی: «شهادت» ضامن تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» در پیامی تأکید کرد: خدا را شاکریم که فرهنگ شهادت را که بالاترین مقام نزد آستان احدیت است بر ما ارزانی داشت و به پاس این مسیر ارزشمند که برگرفته از فرهنگ بزرگ عاشوراست، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هر روز بیش از گذشته نمایان می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ - 05November 2023

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی: «شهادت» ضامن تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در پیامی شهادت مدافع وطن، «علی قربانی ریابی» که در اقدام تروریستی اشرار مسلح و ترور ناجوانمردانه معاندان کوردل در شهرستان بمپور استان سیستان‌ و بلوچستان صورت گرفت را به خانواده این شهید والامقام، مردم شهیدپرور و انقلابی استان خراسان رضوی، به‌خصوص مردم ولایتمدار شهرستان گناباد تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

عروج سبک‌بالانه شهید مدافع امنیت ستوان یکم «علی قربانی ریابی» به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم آن شهید عزیز تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

خدا را شاکریم که فرهنگ شهادت را که بالاترین مقام نزد آستان احدیت است بر ما ارزانی داشت و به پاس این مسیر ارزشمند که برگرفته از فرهنگ بزرگ عاشوراست، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هر روز بیش از گذشته نمایان می‌شود.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که در اقصی نقاط کشور از امنیت و کیان ایران اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

اینجانب، ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و مردم شهید پرور و ولایتمدار استان خراسان رضوی صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسألت می‌کنم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع از امنیت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار