طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: شهدای دانش آموز الگوی خوبی برای نسل نوپا و آینده ساز کشور است

سرهنگ پاسدار «الهی راد» گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، نقش بسیار مهمی در الگوبرداری نسل نوپا و آینده سازان این مرز و بوم دارد.
کد خبر: ۶۲۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 05November 2023

شهدای دانش آموز الگوی خوبی برای نسل نوپا و آینده ساز کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، یادواره شهدای دانش آموزی در محل حسینیه یادمان شهدای گمنام شهرستان اسفراین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیر کل مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت: امروزه جوانان ما بیش از هر چیزی به معرفی الگو‌های شاخص، الگو‌های موفق در حوزه‌های مختلف نیازمندند که می‌تواند مسیر رشد و تکامل آن‌ها را بهتر کند و آن‌ها را در یک مسیر موفقیت آمیز قرار دهد.

وی ادامه داد: خون شهیدان عامل مهمی در امر عزت و سربلندی کشور است و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، نقش بسیار مهمی در الگوبرداری نسل نوپا و آینده سازان این مرز و بوم دارد. قشر دانش‌آموز از اقشار تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس بود که نقش پررنگی در دفاع از نظام اسلامی ایفا کرد، شهدای دانش‌آموزی انسان‌هایی با طراوت و بانشاط معنوی بودند که در راه این انقلاب و اسلام جنگیدند و از خودگذشتگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار