در سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین: مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین مجهز به فناوری «متاورس» می‌شود

سرهنگ «امیری‌مقدم» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین به فناوری نوین «متاورس» مجهز خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ - 05November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین‌‌، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در دیدار با سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان با اشاره به برنامه‌های محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین، اظهار داشت: این مجموعه بزرگ فرهنگی به فناوری های نوین از جمله؛ VR و متاورس در ابعاد وسیع مجهز خواهد شد.

وی افزود: امروزه برای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت باید همگام با دانش روز دنیا و همپا با نسل جدید جامعه حرک ت کرد بنابراین با هماهنگی هایی که با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت، گروه های فعال این حوزه را شناسایی کردیم.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون چندین پروژه از جمله پروژه متاورس یکی از عملیات های شهید سرلشکر خلبان «عباس بابایی» در حال تولید است.

وی با اشاره به روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین، ابراز داشت: طبق ابلاغیه و هماهنگی هایی که انجام شده، فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ امیری مقدم خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این مجموعه، شاهد حضور گسترده مردم بالاخص نسل جوان جامعه در جهت تبیین رشادت‌‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها