اختتامیه دومین جشنواره استانی (ترنم حماسه) برگزار شد

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: از زمان ابلاغ دستورالعمل برگزاری جشنواره استانی ترنم حماسه، اطلاع رسانی کامل بین ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی و در فضای مجازی انجام شد.
کد خبر: ۶۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 05November 2023

اختتامیه دومین جشنواره استانی (ترنم حماسه) برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، اختتامیه دومین جشنواره استانی (ترنم حماسه) برگزار شد.

‌«مجتبی زارعی» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این خصوص اظهار داشت: از زمان ابلاغ دستورالعمل برگزاری جشنواره استانی ترنم حماسه، اطلاع رسانی کامل بین ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی و در فضای مجازی انجام شد.

وی افزود: در این جشنواره ۶۰ گروه سرود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از بررسی و داوری آثار، گروه سرود باران از شهرستان بجنورد رتبه برتر را کسب کرد. گروه سرود بنات الحیدر از شهرستان آشخانه رتبه دوم و گروه سرود جوانه‌های امید از شهرستان گرمه نیز رتبه سوم استان را کسب کرد.

زارعی ‌گفت: گروه سرود یاران از شهرستان بجنورد به مرحله کشوری راه پیدا یافت و در پایان از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار