کودکان حامی مردم مظلوم غزه از خاش به صحنه حمایت آمدند

کودکان شهرستان خاش در حمایت از مردم و بویژه حمایت از کودکان هم سن و سال غزه‌ای خود که تحت ظلم و ستم رژیم جعلی، کودک‌کش و جعلی صهیونیستی قرار دارند، به صحنه آمدند و ضمن سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ابراز انزجار از سران جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی از مظلومان فلسطینی و غزه حمایت کردند و یاد شهدای مظلوم غزه را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 05November 2023

کودکان حامی مردم مظلوم غزه از خاش به صحنه حمایت آمدندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، کودکان شهرستان خاش در حمایت از مردم و بویژه حمایت از کودکان هم سن و سال غزه‌ای خود که تحت ظلم و ستم رژیم جعلی، کودک‌کش و جعلی صهیونیستی قرار دارند، به صحنه آمدند و ضمن سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ابراز انزجار از سران جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی از مظلومان فلسطینی و غزه حمایت کردند و یاد شهدای مظلوم غزه را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش اظهار داشت: کودکان و نوجوانان و زنان بیشترین آمار شهدای غزه را تشکیل می دهند و رژیم غاصب، جعلی و کودک کش صهیونیستی از روی ضعف و ناتوانی این قشر ضعیف و بی دفاع و بیگناه را مورد هدف قرار داده است.

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس توانایی مقابله با رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت را ندارد و از روی عصبانیت و ضعف بیمارستان‌ها و اردوگاه های آوارگان و منازل و شهرک‌های مسکونی را مورد هدف بمب و موشک‌های خود قرار می‌دهد و تاکنون جنایت هولناکی رقم زده است.

امام جمعه خاش تصریح کرد: سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری حق ندارند در قبال جنایت‌های جنگی آمریکا و غرب و رژیم غاصب اسرائیل سکوت کنند.

وی گفت: هم اینک ملت های دنیا نابودی اسراییل را فریاد می زنند و خواهان توقف جنگ و حمله اسراییل به مظلومان غزه و فلسطین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار