حضور استارت‌آپ‌های شاهد و ایثارگر در چهاردهمین نمایشگاه «ایران نانو»

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن ۵ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ - 05November 2023

حضور استارت آپ‌های شاهد و ایثارگر در چهاردهمین نمایشگاه «ایران نانو»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ده‌ها شرکت نانویی در نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلفی نظیر نفت و انرژی، بهداشت وسلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته‌بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته حضور دارند و دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

همچنین در این نمایشگاه تعدادی از استارت آپ‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فناوری نانو وتجهیزات وابسته در غرفه «مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر» دستاورد‌های خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

یکی از تفاوت‌های این نمایشگاه با نمایشگاه‌های دوره‌های گذشته حضور پررنگ هیأت‌های تجاری و شرکت‌های خارجی می‌باشد؛ لذا چنین فضایی برای گسترش کسب و کار نانویی به خارج از کشور مناسب بوده و فرصت ارزشمندی برای همکاری فناورانه میان استارت آپ‌ها و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور در مسیر‌های تجاری سازی محصولات، سرمایه گذاران، شتاب دهنده‌ها و صاحبان صنایع می‌باشد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار