امام جمعه ملایر:

کار برای خدا ارزشمند است

حجت‌الاسلام «ارزنده» با تاکید بر اینکه مسئولان در قبال وظیفه‌ای که به آنان محول شده مسئولیت داشته و باید در قبال آن انجام وظیفه کنند، گفت: کاری که برای خدا باشد ارزش دارد.
کد خبر: ۶۲۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 05November 2023

کار برای خدا ارزشمند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه شهرستان ملایر امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، ضمن تقدیر از خدمات ۳ ساله حجت الاسلام نجفی در ملایر اظهار داشت: انسانی که برای خدا کار کند به جز از خدا از هیچ احدی انتظاری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید در انجام امورات خود اول خودش را محاسبه و سنجش کند که آیا کارش درست و در راه رضای خدا بوده است یا نه، افزود: انسانی که برای خدا کار کند و از کارش راضی باشد بی شک خدا نیز از او رضایت دارد.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه مسئولان در قبال وظیفه‌ای که به آنان محول شده مسئولیت داشته و باید در قبال آن انجام وظیفه کنند، گفت: کاری که برای خدا باشد ارزش دارد.

وی همچنین مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی ملایر را فردی ارزشی و انقلابی و جهادی دانست و تصریح کرد: امیدواریم که مسئولان شهرستان ملایر نیز با همکاری بالا و جدی با مدیر جدید تبلیغات اسلامی این شهرستان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی همراهی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار