سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

تمدید مهلت شرکت در اولین جشنواره «رویش» ویژه پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر

سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره «رویش» ویژه پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 06November 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد قوام» سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که اولین جشنواره «رویش» ویژه یادبود دانشمند شهید جهادگر دکتر «کاظم آشتیانی» برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به درخواست مکرر پژوهشگران در سه بخش جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در اولین جشنواره «رویش» ویژه پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر

سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: این جشنواره در سه قالب «کتاب»، «مقاله» و «پایان نامه» ویژه گرامی‌داشت هفته پژوهش در بخش‌های «پژوهشگران شاهد و ایثارگر»، «پژوهشگران عرصه ایثار و شهادت» و «کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حامد قوام با اشاره به محور‌های جشنواره «رویش» توضیح داد: این جشنواره در پنج محور اصلی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان»، «سلامت و امور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر»، «نقش‌آفرینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان رهبران اجتماعی»، «نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمرانی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» و «نقش زنان ایثارگر در انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: این جشنواره به همت معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر واقع در پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال کنند.

تمدید مهلت شرکت در اولین جشنواره «رویش» ویژه پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها