مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد؛

ارسال دو محموله از کمک‌های مردم خوزستان به غزه

شعبانی گفت: تاکنون پنج تریلر در قالب دو محموله از کمک‌های مردم خوزستان و ارگان‌های مختلف برای کمک به مردم غزه به بندر عباس ارسال شده است تا از آنجا برای مردم غزه ارسال شود.
کد خبر: ۶۲۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 06November 2023

ارسال دو محموله از کمک‌های مردم خوزستان به غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «وحید شعبانی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: مردم باید با راهپیمایی‌ها و حضور در محافل مختلف انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل و حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کنند.  

وی افزود: جدای از همه سیاست‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی، هیچ انسانی حمله به بیمارستان، امدادگران و کادر درمان را نمی‌پذیرد. حتی جنگ‌افروزان جهانی نیز وقتی می‌خواستند جایی وارد جنگ شوند، به این قوانین بشردوستانه احترام می گذاشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همیشه در عملکرد معاندین در برابر مقاومت جهان اسلام، اصل این است که وقتی شکست می‌خورند در لوای تبلیغات خود را پیروز نشان دهند اما در واقعیت در درون از لحاظ مختلف اعم از استراتژیکی و نظامی شکست خورده‌اند و سپس همه قوانین بین‌الملل و حتی قوانین بشری را زیر پا می‌گذارند.

شعبانی بیان کرد: این جنایات موجب شده است که اکنون تمام جامعه جهانی حتی آن‌هایی که در طول تاریخ موضوع فلسطین، نظر یا انزجار خود از اسرائیل را اعلام نمی‌کردند این کار را انجام دهند یعنی جایگاه حقوقی و اعتبار رژیم صهیونیست و کشورهای همسویش بین انظار عمومی مردم از بین رفته است.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل و مقاومت ستودنی مردم غزه، عنوان کرد: مردم می‌توانند علاوه بر حضور فیزیکی خود در محافل مختلف، با کمک‌های نقدی و غیر نقدی، در کنار مردم فلسطین باشند.

شعبانی افزود: تاکنون پنج تریلر در قالب دو محموله از کمک‌های مردم خوزستان و ارگان‌های مختلف برای کمک به مردم غزه به بندر عباس ارسال شده است تا از آنجا برای مردم غزه ارسال شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بخش زیادی از اقدامات جمعیت هلال احمر خوزستان مربوط به روابط دیپلماتیک با فدراسیون جهانی، کمیته صلیب سرخ، جامعه جهانی سازمان ملل و شورای امنیت است تا در کنار اقدامات وزارت خارجه، وجدان‌های جهانی را بیدار کند که روابط دیپلماتیک را داشته باشند و کمک‌های مردمی به دست مردم غزه برسد.

وی با اشاره به اهمیت تامین امنیت امدادگران در غزه و نقش عموم مردم جهان در این زمینه، یادآور شد: یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در فرآیند میدانی جنگ تمام عیار اسرائیل، بازتاب‌های حضور عمومی مردم و تجمعات در سراسر دنیا در مورد این مساله و فشارهای روانی است که موجب می‌شود جامعه جهانی حتما به این رژیم ددمنش فشار دیپلماتیک وارد کند و در نتیجه، آن‌ها به استانداردهای جنگ پایبند می‌شوند.

شعبانی بیان کرد: با توجه به شرایط متفاوت در غزه و قطع راه‌های ارتباطی، در جمعیت هلال احمر خوزستان پویشی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم راه‌اندازی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار