کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل مطرح کرد؛

کوچ بیش از یک میلیون صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی

هاشمی گفت: تا امروز بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی کوچ کردند؛ این درحالی است که متأسفانه رژیم صهیونیستی بمباران وحشتناکی را علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ - 06November 2023

کوچ بیش از یک میلیون صهیونیست از سرزمین‌های اشغالیبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید محمد هاشمی» کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل در مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت» اظهار داشت: اخبار دلگرم‌کننده‌ای از محور مقاومت بیرون می‌آید و رژیم صهیونیستی در یک هفته اخیر در جنگ زمینی هیچ تصویری را به غیر تصاویر روز اول حمله زمینی به غزه نشان نمی‌دهد.

هاشمی با اشاره به آمار دروغین و سانسور خبرهای تلفات ارتش رژیم صهیونیستی افزود: بر اساس تصویری که مقاومت منتشر کرده، ۲۴ تانک رژیم صهیونیستی منهدم شده است؛ اما چرا تعداد کشته‌های این رژیم از ۳۶ نفر بیشتر نشده است؟ این در حالی است که مقاومت همه‌روزه تصاویری فراوانی را در رسانه‌ها منتشر می‌کند.

کارشناس مسائل منطقه و بین الملل گفت: تا امروز بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از سرزمین‌های اشغالی کوچ کردند. این درحالی است که متأسفانه رژیم صهیونیستی بمباران وحشتناکی را علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهد و شب گذشته آماری را خواندم که بر اساس آن حدود ۱۰۰۰ کودک در زیر آمار مانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در اوج مظلومیت، اقتداری را از فلسطینی‌ها می‌بینیم که حاضر به آتش‌بس و صلح با صهیونیست‌ها نیستند. صهیونیست‌ها سرانجام راهی به جز دریا نخواهند داشت.

هاشمی اضافه کرد: غزه در سه سال گذشته به جایی رسیده بود که زندگی کردن در آن بسیار سخت و دشوار بود. مالیات‌های وارد شده بر محصولات و کالا‌ها هم بسیار فراوان بوده است.

کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل در پایان گفت: مردم امروز به جایی رسیدند که می‌گویند هر اتفاقی بیفتد با دشمن گفت‌وگو نمی‌کنیم. امروز مقاومت به جایی رسیده که می‌گوید برای سه ماه جنگ آماده شده است که این قدرت پیش‌رونده و بلوغ آن‌ها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار