راکت‌باران «تل‌آویو» و «اسدود»

گردان‌های شهید عزالدین القسام در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه، «تل‌آویو» و «اسدود» در داخل سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را هدف حملات راکتی قرار دادند.
کد خبر: ۶۲۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ - 06November 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شاخه نظامی حماس عصر امروز در پاسخ به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی، شهر‌های تل‌آویو، اسدود و هشفیلا را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

گردان‌های القسام یکشنبه شب نیز در پاسخ به بمباران جنون‌آمیز غزه توسط رژیم صهیونیستی، تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار داد که در پی آن، آژیر خطر در ریشون لتسیون، رمات گان، بیتح تیکفا، بیت داگان، حولون، تل آویو، بنی براک، رمات هشارون، روش هاعین کفار بار، یافا و بسیاری مناطق دیگر به صدا درآمد.

براساس گزارش‌های منتشره، موشک‌های القسام به مناطقی در تل‌آویو اصابت کرده است و گنبد آهنین نتوانسته آن‌ها را رهگیری کند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان‌الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملاً چراغ سبز و مجوزی برای تل‌آویو جهت ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار