فرمانده جدید انتظامی شهرستان لنجان معرفی شد

مراسم معارفه سرهنگ «اسماعیل پریشانی» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان «لنجان» امروز (دوشنبه) با حضور سردار «محمدرضا هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ - 06November 2023

فرمانده جدید انتظامی شهرستان لنجان معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، طی مراسمی با حضور ور سردار «محمدرضا هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان «سرهنگ اسماعیل پریشانی» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان «لنجان» معرفی و از خدمات سرهنگ «صادق کاظم‌زاده» فرمانده سابق انتظامی این شهرستان قدردانی شد. 

سردار «محمدرضا هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در این آیین اظهار داشت: امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روحی جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های فراجا است که با توسعه رویکرد جامعه محوری و جلب اعتماد مردم در تامین نظم و امنیت به‌خوبی ارائه خدمت کرده می کند.

سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: تهدیدات دشمنان جمهوری اسلامی ایران به صورت مستمر وجود دارد و فراجا با همکاری دستگاه‌های مربوطه و روحیه ملت شهید پرور توانسته در برابر این تهدیدات ایستادگی کند.

وی گفت: دشمنان که از طریق جنگ سخت یارای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشتند، در صدد هستند تا با ایجاد جنگ نرم و هدف قراردادن اصل دین و ترویج بی‌بندوباری و کشف حجاب امنیت کشور برهم بزنند، اما به لطفت خداوند و برکت خون شهدا تمام این نقشه ها نقش بر آب شده و امروز امنیت خوبی در جای جای میهن اسلامی ما برقرار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار