رئیس کل دادگستری اردبیل:

برخورد قاطع با اخلالگران نظم و آرامش رویکرد دستگاه قضایی است

حجت‌الاسلام «کثیرلو» گفت: پیشگیری از وقوع جرم، توسعه فرهنگ صلح و سازش و برخورد قاطع با اخلالگران رویکرد اساسی دستگاه قضایی در استان اردبیل است.
کد خبر: ۶۲۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 06November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین کثیرلو» رئیس کل دادگستری اردبیل ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه کمیته هماهنگی قضائی، انتظامی در محل دادگستری اردبیل، با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در زمینه طرح جمع‌آوری و برخورد با اراذل و اوباش اظهار کرد: وضعیت مطلوبی از حیث همکاری و هماهنگی ما بین مجموعه قضائی و انتظامی وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این جلسه تحت قرارگاه اجرای فرامین رهبری برگزار می‌شود، بنابراین همین امر اهمیت این موضوع و لزوم توجه به همکاری‌ها و هماهنگی ما بین مجموعه قضائی و انتظامی را دوچندان کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: باید مصوبات و تصمیمات این جلسه در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های آن به صورت کاربردی در قالب ارائه خدمات به مردم و تأمین امنیت پایدار و آسایش شهروندان نمود پیدا کند.

حجت‌الاسلام کثیرلو قانونمداری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین را از عوامل مهم در ارتقای شاخص‌های عملکردی و ارائه خدمات بهتر به مردم توصیف کرده و در بحث الکترونیکی کردن تبادل پرونده‌ها، بر ایجاد بسترهای لازم و تسریع در رفع نواقصات موجود از طریق بازدیدها و نظارت‌های مستمر مشترک تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، تکریم ارباب رجوع، برخورد قاطع با اخلالگران نظم و آرامش و توسعه ترویج صلح و سازش در دعاوی از مواردی است که باید به آنها توجه کرد.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی استان از اقدامات قانونی فراجا بیان کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در بحث برخورد با اراذل و اوباش و تأمین امنیت و آرامش شهروندان صورت گرفته است.

سردار جواد تقوی گفت: کسب رتبه اول کشوری نیروی انتظامی استان در بحث ساماندهی خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها از جمله موفقیت‌های فراجای استان است که در سایه ارائه رویکردهای عملی و حمایت‌های لازم از سوی دستگاه قضائی استان اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار