فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران خبر داد؛

کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی با وعده دورغین تحویل خودرو‌های خارجی در بهشهر

سردار «مفخمی شهرستانی» از دستگیری کلاهبردار متواری که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با وعده دورغین تحویل خودرو‌های خارجی از ۶ شهروند کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 06November 2023

کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی با وعده دورغین تحویل خودرو‌های خارجی در بهشهربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی بهشهر پس از انجام کار‌های اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم با وعده‌های دوروغین تحویل خودرو‌های خارجی به مالباختگان از ۶ شهروند بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: در سرمایه گذاری‌های خود تحقیق و هوشمند عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار