سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان:

صبر و استقامت جانبازان برای قشر‌های مختلف مردم الگو شده است

آذری گفت: امروزه پایداری، صبر و استقامت جانبازان برای قشر‌های مختلف مردم الگو شده است و باید این منش و شیوه زندگی این بزرگواران به نسل جوان ما بیش از پیش انتقال یابد.
کد خبر: ۶۲۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 07November 2023

جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «سلیمان آذری» سرپرست بنیاد شهید شیروان از جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس عیادت کرد.

در این دیدار سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان اظهار داشت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند و اکنون این نعمت گرانبها نصیب شما بزرگواران و بندگان خوب خدا شده است و امروزه پایداری، صبر و استقامت جانبازان برای قشر‌های مختلف مردم الگو شده و باید این منش و شیوه زندگی این بزرگواران به نسل جوان ما بیش از پیش انتقال یابد.

وی افزود: خانواده جانبازان و خصوصا همسران آنان که شبانه روز به این عزیزان خدمت می‌کنند جایگاه ویژه‌ای نزد پرودگار متعال داشته و امنیت و آرامش و داشته‌های کشور وانقلاب مرهون خون شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده‌های این عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها