افزایش شمار شهدای غزه به ۱۰۳۲۸ نفر/ شهادت ۴۲۳۷ کودک فلسطینی

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۱۰ هزار و ۳۲۸ فلسطینی از جمله ۴ هزار و ۲۳۷ کودک در تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۶۲۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 07November 2023

افزایش شمار شهدای غزه به ۱۰۳۲۸ نفر/ شهادت ۴۲۳۷ کودک فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی تا کنون به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر خبر داد.

این وزارتخانه اعلام کرد که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا کنون، ۱۰ هزار و ۳۲۸ فلسطینی از جمله چهار هزار و ۲۳۷ کودک در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین تأکید کرد که نظام بهداشتی و درمانی غزه به صورت کامل از خدمت رسانی به مجروحان ناتوان شده است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه در گفت‌وگو با الجزیره افزود: آنچه گذرگاه امن نامیده می‌شود، در حقیقت گذرگاه مرگ است.

وی ادامه داد: از سازمان ملل و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ می‌خواهیم از تأسیسات بهداشتی و درمانی و آمبولانس‌ها در غزه محافظت کنند. از همه طرف‌ها می‌خواهیم گذرگاه‌های امن انسانی برای تضمین ارسال کمک‌های پزشکی و سوخت و خروج مجروحان ایجاد کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار