مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

باید دانش‌آموزان و دانشجویان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم

«شهیدی» گفت: ذهن دانش آموزان و دانشجویان را باید از طریق هنر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و انتظار داریم از گنجیه‌های بی‌نظیر دوران دفاع مقدس جنبه‌های مختلف زندگی و آثار شهدا را برای زندگی امروز جامعه ارایه دهیم.
کد خبر: ۶۲۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ - 07November 2023

باید از طریق هنرذهن دانش آموزان و دانشجویان را  فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز در همایش نویسندگان قلم که با حضور استان‌های آذربابیجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، زنجان، کردستان و کرمانشاه در سرسرای کوثر بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تقویت نو نویسندگان جدید، ارتباط بیشتر با نویسندگان و فراهم کردن امکانات و شرایط برای آنها در راستای آشنایی با خانواده شهدا، زندگینامه، خاطرات و وصایای آنان در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت بالای هنر نویسندگی، افزود: همه هنرهای نمایشی مانند، فیلم، تئاتر، صدا و سینما زاییده و نتیجه کار نویسندگی و ادبیات است.

وی در ادامه بیان داشت: شهدا با تمام وجود و از جان گذشتگی کار خودشان را برای دفاع از کشور انجام دادند و اکنون وظیفه ما است که با انواع و اقسام هنرها این فداکاری ها را ماندگاری، ضبط و ثبت کنیم تا برای نسل آیندگان فراموش نشود.

شهیدی با بیان اینکه ذهن دانش آموزان و دانشجویان را باید از طریق هنر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم گفت: انتظار داریم از گنجیه های بی نظیر دوران دفاع مقدس جنبه های مختلف زندگی و آثار شهدا را برای زندگی امروز جامعه ارایه دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۱ هزار جانباز و هزار و ۶۰۰ آزاده تقدیم کرده است از آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برای ارتباط بیشتر با نویسندگان خبر داد و گفت: امیدواریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار