امام جمعه نهاوند:

شورای فرهنگ عمومی باید نماد نظم و انضباط باشد

حجت‌الاسلام «مغیثی» با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید نماد نظم و انضباط باشد، گفت: متأسفانه در بحث کمیت و کیفیت در شورای فرهنگ عمومی عقبیم.
کد خبر: ۶۲۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ - 07November 2023

شورای فرهنگ عمومی باید نماد نظم و انضباط باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در سال جاری ضمن محکوم کردن رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار داشت: در شرایط امروز که جنایات صهیونیست‌ها، به شهادت رساندن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین است و هیچکس جلودار آنان نیست دردی بالاتر از این نیست که کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث فضای مجازی، افزود: فضای مجازی یکی از برنامه‌های دشمن برای دور کردن نوجوانان و جوانان از اعتقاداتشان است که با طراحی این فضا جوانان و نوجوانان ما را از مسائل مهمی مثل نماز دور کرده‌اند و امروز وظیفه ما مسئولان است که نسل آینده ساز را از عواقب فضای مجازی آگاه کنیم چرا که فضای مجازی بلای جامعه است و جامعه را ملتهب می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در خصوص برگزاری انتخابات سالم بیان داشت: انتخابات باید در فضایی سالم و بدون تخریب دیگران انجام شود، اما متأسفانه رقبای انتخاباتی در پی تخریب و از بین بردن هم هستند و در این زمان یک فضای ملتهب به نام فضای مجازی هم وجود دارد که باید اداره‌ای این فضا را تحت نظارت داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید نماد نظم و انضباط باشد، گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین جلسات شهرستان است که باید در آن مشکلات فرهنگی شهرستان عنوان شوند، اما بحث‌های دیگری نیز به این جلسات ورود پیدا می‌کنند و از مشکلات فرهنگی دور می‌شویم، متأسفانه در بحث کمیت و کیفیت در شورای فرهنگ عمومی عقبیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار