مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

رزمندگان جبهه مقاومت مکتب حسینی را الگوی خود قرار داده‌اند

حجت‌الاسلام جعفرزاده گفت: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس اذعان دارند که رشادت و دلیری در مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را از مکتب حسینی آموخته‌اند و هرگز در مقابل باطل تسلیم نخواهند شد.
کد خبر: ۶۲۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 08November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین «قاسم جعفرزاده»  بعدازظهر روز گذشته (سه‌شنبه) در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل، بر ضرورت اولویت‌بخشی به اشعار و مدیحه‌سرایی در حوزه تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: مداحان سنگربانان فرهنگ حسینی در جامعه هستند.

وی استان دارالارشاد اردبیل را بنا به فرامین رهبری مبدأ پایه‌گذاری مذهب شیعه و فرهنگ حسینی در ایران عنوان کرد و افزود: کشور ایران در احیای ارزش‌های دینی مدیون اردبیل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تأسیس بنیاد نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل را اقدامی شایسته در ترویج فرهنگ احسان و نوعدوستی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: خیرین نیک‌اندیش استان اردبیل در تمام امور خیرخواهانه پیشقدم هستند.

بنیاد نیکوکاری دعبل خزاعی با حمایت خیرین فعالیت می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: خیرین در راه‌اندازی مرکز نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل نیز همراهی و تعامل شایسته‌ای با اداره کل تبلیغات اسلامی و کانون مداحان استان اردبیل داشته و استمرار این همکاری و حمایت لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده مداحان را فعالان عرصه جهاد تبیین عنوان کرد و ادامه داد: اولویت اصلی در فعالیت مداحان باید روشنگری حق از باطل بوده و مرز حق و ناحق را مشخص کنند که این همان تبیین است.

وی اضافه کرد: ما امروز نیازمند جهاد تبیین در عرصه مداحی و هیأت هستیم.

رزمندگان جبهه مقاومت مکتب حسینی را الگو خود قرار داده‌اند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به مسأله فلسطین اشاره کرد و گفت: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس اذعان دارند که رشادت و دلیری در مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را از مکتب حسینی آموخته‌اند و هرگز در مقابل باطل تسلیم نخواهند شد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با محکومیت جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: مداحان و صاحبان تریبون باید در همراه‌سازی افکار عمومی با جبهه مقاومت به تبیین حقایق بپردازند.

در این مراسم رئیس کانون مداحان استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از فعالیت این کانون، آمادگی خود را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه اعلام کرد.

حسن فتحی بیان داشت: تأسیس بنیاد نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل زمینه‌ای برای ترویج امور عام‌المنفعه و خیرخواهانه در بین مداحان و اقشار مختلف مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار