سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تأکید کرد؛

تقویت جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی استان مازندران/ رسانه‌ها جریان ساز موثر باشند

«عزیز زاده گرجی» با اشاره به اشتراکات انقلابی و اعتقادی فعالان فضای مجازی استان مازندران، گفت: تلاش داریم از رامسر تا گلوگاه با همراهی عده‌ای دغدغه‌مند در حوزه رسانه و فضای مجازی جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی استان تقویت شود.
کد خبر: ۶۲۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ - 08November 2023

تقویت جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی استان مازندران/ رسانه‌ها جریان ساز موثر باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «قاسم عزیززاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در نشست هم اندیشی «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران با فعالان فضای مجازی که در سالن شهید رجایی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل غاصب در غزه، به اهمیت فضای مجازی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و علامه جوادی آملی اشاره کرد و اظهار داشت: فضای مجازی بستری است اگر طرح، برنامه و ایده داشته باشیم می‌توان به درستی از این فرصت استفاده کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ابزار انتقال پیام بسیار مهم است، ادامه داد: باید از ابزار متناسب با پیام برای انتقال آن پیام بهره گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه اگر تلاش داریم امری را تثبیت و نهادیه کنیم نیازمند این است که پیش طرح ریزی‌هایی انجام شود، ادامه داد: دنیای غرب دروغ را به گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که به نادرست جای حق و باطل عوض می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر امری قرار است نهادیه شود باید به یک جریان تبدیل شود که اگر جریان شد فرهنگ می‌شود و از مخاطب نمی‌توان آن فرهنگ را گرفت، گفت: خوراک ذهنی نسل نو از فضای مجازی متاسفانه تامین می‌شود که نباید اجازه دهیم فرهنگ بیگانه در اذهان کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم نهادینه شود.

وی با بیان اینکه باید یک رسانه موثر باشیم نه رسانه متاثر، اضافه کرد: باید خبر با زبان‌های مختلف تولید شود تا شاهد جریان سازی موثر باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بیان کرد: اگر قرار است در امری آن امر را به سرانجام برسانیم و حق مطلب را ادا و عمل کنیم افراد اقدام کننده آن امر باید اهلیت داشته باشند. رسانه و فضای مجازی مهم است باید افرادی که قرار است در رسانه فعالیت کنند از اهلیت رسانه‌ای و خبری داشته باشند تا از هدف دور نشوند.

وی با اشاره به اشتراکات انقلابی و اعتقادی فعالان فضای مجازی استان مازندران، گفت: تلاش داریم از رامسر تا گلوگاه با همراهی عده‌ای دغدغه‌مند در حوزه رسانه و فضای مجازی جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی استان تقویت شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه تقویت امید آفرینی و حفظ منافع مردم باید در تولید محتوا و بازنشر محتوا مورد توجه باشد، افزود: نقد منصفانه مهم و اثرگذار است که باید فرصت ایجادشده را غنیمت بشماریم و مورد استقبال قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و رئیس دولت انقلابی نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خود را همواره ذیل ولایت فقیه تعریف می‌کنند، تصریح کرد: شخص رئیس جمهور به دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار