طی سخنانی؛

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: نقش تربیتی زن در خانواده تجلی پیدا می‌کند

حجت‌‌الاسلام روشندل گفت: نقش تربیتی و فرهنگی زن از طریق جایگاه بی‌بدیل وی در خانواده تحقق می‌یابد و زن به‌عنوان فردی مسئول در خانواده نقش تعیین‌‌کننده‌ای در تربیت فرزندان داشته و از این طریق در ارتقای فرهنگ جامعه بشری نقش مهمی ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۲۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ - 08November 2023

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: نقش تربیتی زن در خانواده تجلی پیدا می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اختتامیه سیزدهمین جشنواره زوج‌های جوان ویژه دانشجویان و کارکنان شاغل نیروی پدافند هوایی ارتش که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه تشکیل خانواده مهمترین‌ترین وظیفه زن و مرد است، اظهار داشت: رعایت احترام متقابل، اظهار محبت و وظیفه‌شناسی زوجین، پایه‌های زندگی را مستحکم می‌کند.

وی افزود: رازداری، وفاداری و صبوری متقابل از دیگر مواردی است که در استحکام و دوام زندگی نقش دارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه اسلام نقش‌‌های تربیتی، فرهنگی و اجتماعی خاصی برای زن در نظر گرفته است، گفت: نقش تربیتی و فرهنگی زن از طریق جایگاه بی‌بدیل وی در خانواده تحقق می‌یابد و زن به‌عنوان فردی مسئول در خانواده نقش تعیین‌‌کننده‌ای در تربیت فرزندان داشته و از این طریق در ارتقای فرهنگ جامعه بشری نقش مهمی ایفا می‌کند.

روشندل خاطرنشان کرد: در زندگی نباید باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه کنیم همچنین زوجین باید قدردان زحمات همدیگر و رازدار هم باشند.

وی در پایان سخنان خود گفت: در این همایش پر برکت و در این مکان مقدس، از زن مسلمان می‌خواهیم نهاد و باطن خجسته خویش را بشناسند و نقش‌های تربیتی، فرهنگی و اجتماعی خود را از طریق نهاد خانواده تحقق بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها