استاندار ایلام:

مداحان در جامعه از مقبولیت بالایی برخوردار بوده و نفوذ کلام دارند

«بهرام‌نیا» گفت:مداحان قشری هستند که مورد پذیرش جامعه بوده و در جامعه از مقبولیت بالایی برخودار هستند و کلام آنان نافذ است.
کد خبر: ۶۲۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ - 09November 2023

مداحان در جامعه از مقبولیت بالایی برخوردار بوده و نفوذ کلام دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام بامداد چهارشنبه در نشست با تشکل‌های مداحی استان، اظهارداشت: مداحان قشری هستند که مورد پذیرش جامعه بوده و در جامعه از مقبولیت بالایی برخودار هستند و کلام آنان نافذ است.

وی مداحان را از اقشار بسیار اثر‌گذار در جامعه عنوان کرد و افزود: در واقع این ویژگی، یک موهبت الهی است که به مداحان عطا شده است و باید قدردان آن باشند.

«بهرام‌نیا» خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت ۶۰۸ هزار نفری استان ایلام، فعالیت ۸۶۵ هیئت مصوب و شناسنامه‌دار در استان پیام مهمی دارد که مردم این استان علاقمند و دوستدار اهل بیت (ع) هستند.
این مسئول با اشاره به فعالیت‌های جامعه‌ی مداحی استان، عنوان کرد: اعلام آمادگی جامعه‌ی مداحان استان برای تبیین‌گری و جهاد تبیین قابل تقدیر است، مداحان در جامعه از مقبولیت بالایی برخوردار بوده و نفوذ کلام دارند که همواره در راستای تقویت و استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

استاندار ایلام با بیان این‌که مداحان و هیئات مذهبی ظرفیتی بزرگ برای تحقق جهاد تبیین هستند، گفت: تقویت جامعه‌ی مداحان، سرمایه‌گذاری فرهنگی، دینی، مذهبی و معنوی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار